Aktiv fritid

Julledighet – precis som den ska vara. Idag har vi både åkt spark och badat.

Tror det är första gången i mitt liv som jag åkt spark. Men det gick jättebra. Snön har tyvärr smält undan en hel del här dom senaste dagarna, så på vissa ställen gick gruset igenom, men i övrigt var det fint sparkföre. Svärfar hade en sparklåda som vi lånade till Cornelia, och hon tyckte det var jättekul. I allafall i nerförsbackarna när vi fick upp lite fart. Hon är inte rädd av sig vår lilla skatt :-) Rätt snabbt så somnade hon i sparklådan och jag och mannen fick oss en rejäl sparktur på dryga timmen (6,5 km) medans hon sov.

I kväll har vi varit i Särnas simhall. Det är en rehabbassäng så den var tempererad till dryga 30 grader – perfekt för Cornelia (och även för mig som är rätt så frusen av mig). Cornelia älskar att bada!

Alltså ingen träning men ändå massor av träning idag – precis som det ska vara så här i mellandagarna :-)

Kategorier: träning | Etiketter: , | 3 kommentarer

Inläggsnavigering

3 tankar om “Aktiv fritid

  1. Harliga var dag

    Precis som det ska ;)
    Imorn blir det äventyrsbad för hela slanten för min familj – det ska bli sååå kul!
    Saknar dock snön otroligt :( Förra vintern var vi ute i snö och på is varje helg, och julledighet – men nu är det 10 grader varmt…. Galet! Lite avundsjuk på er och den snö ni får ha ;)

  2. Låter som bra mellandagar! :-)

  3. Malin

    Ååh vad mysigt att åka spark, det har jag bara gjort en gång i mitt liv! Det är ju kul :D

    SV: Receptet hittar du här, då seer du lite mer vad det innebär också :) http://www.recept.nu/1.37104/gi_viktkoll/huvudratter/gronsaker_potatis_andra_rotfrukter/halloumisallad_med_rostad_paprika

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.