Motivation efterlyses!

Dalande motivation. Eller ja…. motivation på botten. Och så har det varit ett tag nu. Därav avsaknaden av blogginlägg. Alla tänkta träningspass tycks ha en giltig undanflykt. All vettig mat utbytt mot skärpmat, smörgåsar och sötsaker.
Det enda som funkar (och faktiskt riktigt bra) är vardagsmotionen. Satte min Vivofit på 10 000 steg/dag när jag började min utmaning den 1 oktober, och hittills har det bara varit en enda dag som jag inte har nått upp till det målet. Och den dagen hade jag en giltig ursäkt, så det är helt ok.

img_9861

 

Jag vill så gärna hitta motivationen igen! Haaallåååå! Haaaaaaaaaaaaallåååååååååå! Var är du nånstans?!!
Men tills vidare får jag väl försöka vara nöjd med att jag i alla fall rör på mig. Och låta bli att stoppa (ännu en) chokladbit i munnen!

Categories: Okategoriserat | Etiketter: , , , , | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

