Här var det tyst…

Jag är fortfarande här!

Kombinationen tidsbrist, sömnbrist och öm tå har bara gjort det lite vanskligt att träna. Och om man inte tränar – vad finns det då att skriva om i en träningsblogg?!! (ja ja, det finns förstås mängder av annat man kan skriva om, men det var ju det där med tids- och sömnbristen också).

Nu mår i alla fall tån mycket bättre. Och i kväll ska jag lägga mig tidigt så jag förhoppningsvis kan få min nödvändiga skönhetssömn. Så snart är jag på banan igen. Och då blir det också mera skrivet i bloggen :-)

(Till er vars bloggar jag brukar kommentera – jag läser allt ni skriver men har helt enkelt inte hunnit skriva några kommentarer. Bättring utlovas!

Kategorier: Okategoriserat | 1 kommentar

Inläggsnavigering

En tanke på “Här var det tyst…

  1. Jag har också tagit det lugnt på tränings- och bloggfronten, så måste det få vara ibland.

Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.